Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Πρόσκληση

Αν θέλεις να προσκαλέσεις κάποιον κάπου (π.χ στο πάρτυ που θα κάνεις για την ονομαστική σου γιορτή - λέμε τώρα) μπορείς απλά να του πεις "Απόψε στις 9, θα κάνω ένα πάρτυ στο ................................ θα σε περιμένω" ή "θα χαρώ πολύ να σε δω απόψε στο .......................".
Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις και φράσεις όπως "Είσαι ευπρόσδεκτος στο πάρτυ μου..." ή "Κάνω ένα πάρτυ για τη γιορτή μου, αν δεν έχεις κανονίσει κάτι άλλο/αν μπορείς να τα καταφέρεις ,έλα......" κλπ.
Εννοείται βέβαια ότι αν έχεις μεγάλη άνεση με τον άλλο απλά του λες "Φίλε απόψε είναι το πάρτυ μου, έλα!"
Το "αν θέλεις να έρθεις, παρε με τηλέφωνο" που ακριβώς το έχεις δει γραμμένο;;; Ρε φίλε εγώ απλά πήρα να σου ευχηθώ, αν δεν ήθελες να με καλέσεις δεν ήσουν υποχρεωμένος. 'Ενα ευχαριστώ θα ήταν αρκετό...

2 σχόλια:

  1. Να τον πιάσεις τηλέφωνο για να σου εξηγήσει που εν το σπίτι του; Οξά για να σου πει αν εν εντάξει να πάεις τζείνη την ώρα; Οξά για να του πάρεις κανένα κουτί γάλα όπως θα πηαίννεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάπως έτσι το σκέφτηκα κι εγώ, για αυτό και ΔΕΝ τον έπιασα τηλέφωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή