Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Πόυ είναι η κρίση οεο;;;

Όταν τον περασμένο Γενάρη είχε φτάσει η ώρα να μιλήσουμε για αύξηση, το αφέντικό μου, μου είπε: "Δεν μπορώ να σου δώσω μεγάλη αύξηση - παρόλο που είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί σου - λόγω της επερχόμενης οικονομικής κρίσης, που είμαστε σίγουροι ότι θα μας επηρεάσει."
Διαμαρτυρήθηκα, έδειξα φανερά τη δυσαρέσκεια μου, αλλά στην τελική συνέχισα να δουλεύω το ίδιο εντατικά και σκληρά όπως και πριν (βασικά μόνο το σαμάρι μου λείπει!).
Τώρα και αφού το πρώτο εξάμηνο του έτους έχει περάσει, διαπιστώνω τα ακόλουθα:
  1. Η κρίση ΔΕΝ μας έχει επηρεάσει (τουλάχιστον στον τομέα που εργάζομαι εγώ).
  2. Το αφεντικό μου διαμηνύει σε όλους, παντού και πάντοτε ότι είναι τόσο μα τόσο ευχαριστημένος μαζί μου (αλλά για αύξηση ούτε λόγος).
  3. Το γραφείο έχει γεμίσει με ένα σωρό καινούργιους υπαλλήλους (από secretaries, μέχρι μεταφράστριες και τεχνικούς) που οι περισσότεροι περιφέρονται άσκοπα μασουλώντας κρακεράκια και ρουφώντας τα φραπεδάκια τους.

Και συμπεράνω ότι στην Κύπρο η Οικονομική Κρίση δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο ένα πρόσχημα των εργοδοτών για να μην δίνουν Αύξηση στους υπαλλήλους τους!!

Η επανάσταση μου δεν θα αργήσει να έρθει.

3 σχόλια:

  1. Τίνκερ, η κρίση νομίζω έχει επηρεάσει πολύ λίγο κόσμο στην Κύπρο, προς το παρόν, παρά τις δακρύβρεχτες δηλώσεις εδώ κι εκεί. Είναι πράγματι πολύ καλή δικαιολογία για να μη δίνουν αυξήσεις (ειδικά σε υπαλλήλους που θα δουλεύουν όπως και πριν αδιαμαρτύρητα) και επίσης για να απολύουν κόσμο.
    Την επόμενη φορά που θα σε εκθειάσει, βρες τρόπο να του πεις ότι "πω! πω! άργησα να πληρώσω τη δόση του δανείου ΠΑΛΙ" ή "τέλεια η νέα Λου Βιτόν μου. Κόστισε μόνο €300! Πλάκα κάνω πού να τα βρω τα 300 ευρώ! Εδώ ψάχνω να πληρώσω τη δόση του δανείου" Γενικώς ρίξε κι εσύ λίγα σχόλια μίζερα, μπροστά σε άλλους, και θα δούμε πώς θα το πάρει.
    Εμένα το πρώην αφεντικό μου είχε το θράσος να μου λέει για τις δικές του οικονομικές δυσκολίες! Όταν το έκανε, του έλεγα κι εγώ τις δικές μου (με λίγη δόση υπερβολής για να μας βρίσκεται) και με κοίταγε σαν χάνος. Τώρα είναι πρώην αφεντικό, έφυγα για αλλού και παίρνω περισσότερα. Σου το εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Axairefti νομίζω θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου και θα αρχίσω να πετάω μίζερα σχόλια...Θα σε ενημερώσω για την εξέλιξη του εγχειρήματος. Thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή