Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Πιάσαμε πάτο...

Άλλοι τζοιμούνται τζαι η τύχη τους δουλεύκει...on the other hand η δική μου η τύχη τον τελεύταιο καιρό είτε τζοιμάται, είτε δουλεύκει με κανονικά!!!
Ε κανεί ρε...give me a break!
O φίλος μου εχώρισεν με, στη δουλειά ποφκάλλομαι τζαι εκτίμηση που τα αφεντικά καμία - μόνον μουρμούρα, που τα έξοδα εν αναπνέω, ακόμα τζαι το κινητό μου έσπασεν....Πάτος λαλώ σας, πάτος...
Αν υπάρχει κανένας φύλακας άγγελος δαμέ γυρον νομίζω εν ώρα να ξυπνήσει...Need all the help I can get!

Υ. Γ. Σήμερα γράφω στα κυπριακά γιατί μόνον έτσι μπορώ να εκτονωθώ...

12 σχόλια:

  1. λογικά όταν φτάσεις στον πάτο μετά μόνο πάνω μπορείς να πας... έχει ένα σχετικό τραγουδάκι ο Ζακ Στεφάνου...

    το βρήκα!
    http://www.youtube.com/watch?v=OfL7ldp_7Zg&feature=related

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην σε απασχολεί! Μία και από τα ίδια και εδώ.Είμαι στα πρόθυρα χωρισμού μπορεί και να χώρισα, τέλη του Οκτώβρη μάλλον με σταματούν από τη δουλειά (εμάς μας έπιασε η οικονομική κρίση!), και στους επόμενους μήνες έχω γάμους εντός και εκτός Κύπρου και βαφτίσια μόνο εντός Κύπρου ευτυχώς. Χώρια που θέλω να φύγω από το σπίτι και με την ενδεχόμενη απόλυση είναι κομμένα τα χέρια και τα πόδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν καλή σας μέρα!

    Ουφ, λογικά έχεις δίκαιο. Όπως λέει και το τραγούδι στον πάτο δεν υπάρχει πιο κάτω. Επομένως μετά τον πάτο, μόνο πάνω!
    Ευχαριστώ πολύ για το τραγουδάκι...μου έφτιαξε τη διάθεση :)

    Γουρουνέλλα, από ότι βλέπω συμπάσχουμε...Υπομονή λοιπόν. Όπως είπε και η Ουφ, μετά τον πάτο μόνο πάνω μπορείς να πας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα σου πω κατι που ολοι πολλοι ξερουμε, αλλα συνηθως το ξεχνουμε.

    ολα συμβαινουν για καποιον λογο.

    ο φιλος σου εχωρισε σε και αυτο συνεβη για να προφυλαχτεις απο κατι αλλο.
    ή επειδη ήρθε η στιγμη να γνωρισεις τον ερωτα/αντρα της ζωης σου και επρεπε να εισαι μονη σου για λιγο.
    ή γιατι θα σου τυχει κατι καλο στη δουλεια και πρεπει να μην σου αποσπαει την προσοχη/χρονο κανενας γκομενος.
    πιανεις τη λογικη νομιζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράσινη νεράιδα, πιάνω τη λογική σου...μου υπενθύμισες κάτι πολύ σημαντικό, ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο.
    Απλά τις τελευταίες μέρες με έχει πάρει πολύ από κάτω και έχω ξεχάσει να σκέφτομαι θετικα.
    Ας ελπίσουμε ότι αυτή η φάση θα περάσει σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω το μονον που μπορω να σου προσφερω εν τουτον(το οτι φορω φωτοστεφανο εν σημαινει οτι ειμαι τζι αγγελος)
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    http://snacksatwholesale.com/images/kit%20kat.jpg

    για τα αλλα ουλλα λιον πολλα τα ιδια τζιαι δαμε (εχτος που τον χωρισμον να εξηγουμαστεν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Richie, ένα έχω να πώ: Θεός!! (Δλδ καλλύττερα τζαι που άγγελος)

    Lol...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έπαιξες τζόκερ? κληρώνει 5 εκατομμύρια άκουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχάπαρη λαλείς επειδή χάνω σε ούλλα τα άλλα να κερδίσω στο τζόκερ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εθκιάβασα πρώτα το ποστ τούτο τζιαι μετά δίπλα το προφίλ σου... μετά ξανά το ποστ τζιαι ξανά το προφίλ... 5-6 φορές, σάννα τζι εθώρουν τέννις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. (όι ακριβώς το προφίλ - την φάση με τη χρυσόσκονη κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Sike, πολλά εύστοχη παρατήρηση! Τον τελευταίο καιρό όμως υπήρχε έλλειψη χρυσόσκονης...στο επόμενο ποστ θα επανελθει η ισορροπία (και η χρυσόσκονη), I promise!

    ΑπάντησηΔιαγραφή