Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ!!

Λοιπόν! Είπαμεν ότι πιάσαμε πάτο, αλλά κανεί παράπονα τζαι κλαψουρίσματα. Ούτως ή άλλως εν εγώ που φουμίζουμαι ότι είμαι που τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος.

Είχα υπόψη μου να κάμω σήμερα 4-5 εξομολογήσεις που τον πάτο (του στυλ το Σάββατο επίττωσα τζαι έστειλα του sms) αλλά όχι...Τέρμα! Τώρα μόνο θετική ενέργεια και χαρούμενες σκέψεις.

Για αυτό φοράω το πιο μεγάλο μου χαμόγελο, ρίχνω τη χρυσόσκονη μου (νέες ποσότητες χρυσόσκονης παραλήφθηκαν πρόσφατα) και λέω καμιά εκατοστή φορά στον εαυτό μου ότι ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!

6 σχόλια:

  1. Ate makari. Apo simera 8a kanw ki egw to idio, an ki egw den eimai aisiodoksos an8rwpos, 8a se akolou8isw, na dw an 8a allaksei i moira mou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι γεια σας, έθελα λλίη χρυσόσκονη πλις... Πόσα ένι; Ίνταλως δουλεύκει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α μαλιστα.
    τις ιδιες μ@μ@κιες καναμε το σαββατο...
    χαιρομαι που δεν ειμαι μονη μου σε κατι τετοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Homo καλά θα κάνεις!! και να με κρατάς ενήμερη για τις εξελίξεις!

    Neerie, θα σου στείλω λίγη με το AKIS EXPRESS. Για σένα είναι δωρεάν :)

    Πράσινη Νεράιδα, εννοείται πως δεν είσαι μόνη...είναι και αυτό μια παρηγοριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή