Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

6

Φίλε μου, περνώ σε 6 (ΕΞΙ) χρόνια...Τον τζαιρόν που εσύ αποφοιτούσες που το σχολείο εγώ είχα ήδη πτυχίο, μάστερ τζαι work experience. Εγώ τωρά είμαι σε φάση που θέλω να κάμω δικά μου κοπελλούθκια, όι να αναγιώνω το κοπελλούιν άλλου. Όταν λέω σε κάποιον "μωρο μου" εν τζαι σημαίνει ότι θέλω να το εννοώ κυριολεκτικά.
Πέ μου, γιατί επιμένεις;; Γιατί;; Πε μου, γιατί με κολάζεις;;;;
Αφού απέχουμεν πολλά. Αφού εν έχουμεν τίποτα κοινό. Αφού τούτη η σχέση εν καταδικασμένη πριν ξεκινήσει. Αφού εν έχουμεν μέλλον. Ένεν;;;

9 σχόλια:

  1. oh who knows, go for it, you only live once

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tinker και ίδια ηλικία να είχατε ή αν ήταν πιο μεγάλος, δεν σημαίνει ότι θα μπορούσε να σου δώσει όσα θέλεις...

    αν σου αρέσει γιατί δεν του δίνεις μια ευκαιρία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τζια τωρα θελεις να πιστεψω οτι το μυαλλιτερον προβλημαν εν τα 6 (ΕΞΙ) χρονια διαφορα.Την σχεσην εκαταδικασες την εσυ μονον που το εσκεφτηκες....
    ...αλλα τζιαι που την αλλη συφφωνω με την φασην που βρισκεσαι
    ..εσυγχισα σε?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η διαφορά φάσης παίζει να είναι πρόβλημα

    η διαφορά ηλικίας μόνο εάν συνοδεύεται από διαφορά φάσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ανωνυμος & Ουφ: Sorry to let u down, αλλά μάλλον δεν θα το προσπαθήσω. Όσο το βλέπω τόσο διαπιστώνω ότι απέχουμε πάρα μα πάρα πολύ...

    @ Richie: Οι εν με εσυχγισες. Πιανω τι θέλεις να μου πεις. Βασικά εν τούτα που σκέφτομαι τζαι γω.

    @ Ριτσα: Όντως η διαφορά ηλικίας σε κάποιες περιπτώσεις δεν αποτελεί πρόβλημα...στην συγκεκριμένη περίπτωση η διαφορά φάσης υπάρχει και είναι αγεφύρωτη.

    Επομένως θα προσπεράσουμε κι ετούτο τον πειρασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εν σχολιάζω στο θέμα διότι εν με παίρνει

    αλλά πού κάμνεις χορό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν έρτεις λευκωσία τζαι θέλεις χορό let me know

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ok Neerie, shall do that!
    Btw every tuesday night at 7seas in Limassol, the best Latin parties ever, with live latin music! You are more than welcome!

    ΑπάντησηΔιαγραφή