Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Το πρώτο δώρο


Αυτό είναι ένα μπρελόκ.
Αυτό το μπρελόκ είναι το πρώτο δώρο.
Αυτό το μπρελόκ μου το δώρισαν για να βάλω πάνω τα κλειδιά μου.
Τα κλειδιά του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ.
Αυτό το μπρελόκ είναι το ΠΡΩΤΟ ΔΩΡΟ που έλαβα, με την ευκαιρία αγοράς του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ, του ΠΡΩΤΟΥ, ΟΛΟΔΙΚΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ...
Έτσι είναι, για να αλλάξεις την τύχη σου, πρέπει καμιά φορά να πάρεις πολύ δραστικά μέτρα...έστω και αν αυτό σημαίνει πως μπήκες στα χρέη για τα επόμενα 30 χρόνια...




7 σχόλια:

  1. poli omorfo dwro!
    (Flitzania kai mprelok einai ta kalitera dwra)
    Me geia to katafygio:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγω μετακομισα προσφατα.
    αντε,καλοριζικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με γεια το διαμέρισμα :-)
    να το γεμίσεις με ανθρώπους και πράγματα που αγαπάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. manamou re, ate, makari na allaxei oti dn sou areskei apo twra k sto exis! me geia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σου ζησει να το σhιερεσαι να το θωρεις να μεγαλωνει (τζιαι να ξοφλιεται σιγα σιγα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ όλους πάρα μα πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή